Chystáte se začít podnikat v oblasti stěhovacích a vyklízecích služeb, které jsou na veřejnosti velmi poptávané? Pak se nespoléhejte pouze na to, že je o ně zájem, a nedomnívejte se, že vám od prvního dne oficiálního zahájení živnosti začnou drnčet telefony a nebudete stíhat zapisovat všechny objednávky. Může to probíhat naopak velmi znepokojivě, kdy se ani za čtrnáct dnů neobjeví jediný zájemce. Důvod, proč tomu tak je, hledejte sami v sobě.
Nepodcenili jste reklamu Tik Tok PPC? Máte k dispozici webové stránky, které vyhledávače nabídnou klientům na prvních pozicích? Máte zajištěnou PPC reklamu v Pinterestu? Neobcházíte sociální sítě dokonce záměrně s vědomím, že tu stejně nikoho „neulovíte“? Toto chybné uvažování vás může dovést až k ukončení činnosti, protože internet je dnes hlavním „mediálním“ zdrojem, v němž se orientuje většina z nás. Lidé vyhledávají na Internetu mnohdy doslova vše, od A do Z, počínaje nákupy potravin až po pořízení automobilu či nábytku do domácnosti anebo zajištění dovolené. Uvědomte si, že již není doba, kdy stačilo oslovit několik tiskových inzerentů a zadat své jméno do papírového telefonního seznamu „Zlatých stránek“.
Ještě, než začnete podnikat, měli byste mít precizně zhotovený web, profesionálně zvládnuté SEO a každou stránku přehlednou, stručnou a věcnou, abyste klienty spíše přitáhli na svou stranu a nabídli jim skutečně to, co poptávají.
A co se týče samotného stěhování, nezapomeňte, že lidé si mnohdy sami neporadí s montáží nábytku, a že někdy poptávají i přestěhování kompletní kuchyně zhotovené na míru. Stěhovací firmy řeší i vyklízení bytů a nebytových prostor, nabízejí balicí materiál, postarají se o neobvyklé předměty, jako jsou akvária a vzrostlé rostliny a zvládnou přestěhovat i trezory. Profesionálové stěhují i byty bez výtahu, a vynášet z pátého patra v letním vedru sedací soupravu není žádná legrace.