Začínáte s podnikáním v oboru účetních služeb, daňového poradenství a vypracování daňových a mzdových podkladů pro firemní subjekty? Pak tedy budete pravděpodobně poptávat vytvoření vlastních webových stránek s nabídkou vašich služeb. Vlastní web je v tomto případě jakýsi propagační čili reklamní portál, je to vlastně nejefektivnější způsob propagace vaší činnosti vzhledem k tomu, že si vás vaši potenciální klienti sami vyhledají a případně vyberou ke spolupráci. Je to mnohem účinnější reklama, než ta ve formě televizních nebo rozhlasových spotů či dokonce tištěných letáků do poštovních schránek, protože se nikomu nevnucujete.
Je velký rozdíl nabízet služby či prodej zboží lidem, kteří o ně mají skutečný zájem, nebo těm, co o ně nestojí, jen si vybavte, kolik letáků se roznáší do domovních schránek, a kolik jich končí v odpadkovém koši nebo v kontejneru na tříděný papírový odpad. Propagace na Internetu ale vyžaduje určité kroky, pro vás to konkrétně znamená, že musíte mít dobře ošetřené SEO, což je komunikační nástroj mezi vámi (vaším webem) a internetovými vyhledávači. SEO agentura se stará o to, aby vás vyhledávače zařazovaly co nejvíce do popředí, což je klíčové pro úspěch každého podnikání na Internetu.
Funguje zde poměrně přesná lidská psychologie – většina lidí prohledává pouze prvních pět, maximálně deset zdrojů, někdy ani to ne, a vyberou si z nich nakonec jeden, který využijí. Nestává se, že by někdo aktivně prohraboval padesát nebo dokonce sto nabídek a porovnával je mezi sebou, to by zabralo mnoho času a energie a nebylo by to efektivní. Právě proto je velmi důležité, aby SEO služba váš portál posunula co nejvíce dopředu, kde je nejvíce šancí na úspěch. Kdo SEO podcení, může brzy své podnikání zabalit, zvláště tam, kde je silnější konkurence a více podobných nabídek v jeho regionu.